• (iOS) Staff! - Job Game | Simulator נקודות מחולל קוד לרמות

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Staff! - Job Game | Simulator ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Staff! - Job Game | Simulator IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ נקודות מחולל קוד לרמות ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Staff! - Job Game | Simulator 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    לוקח הרבה זמן אבל כיף

    אני לא יכול לחבר חוט לקיר בלי להרים אותו ישר בחזרה, מה שגורם לי לא להיות מסוגל לחבר אותו שוב בלי לחזור הביתה ולהתחיל מחדש. ממשק משתמש מתסכל לחלוטין הרס את מה שהיה משחק מהנה יחסית.

    משחק הוא משחק. זוהי אחת מהרבה "פלטפורמות פרסומות" הנקראות "משחקים". זה בסדר לתת לי אפשרויות להכפיל את הכסף שהרווח במשרות באמצעות צפייה במודעות, כי קרוב לוודאי שאעשה זאת. אבל אני שונא פרסומות אקראיות שפשוט צצות.

    המשחק מאלץ אותך להסכים לאיסוף נתונים לפני המשחק, אבל אומר שאתה יכול לבטל את ההסכמה בכל עת דרך ההגדרות. אין אפשרות כזו בתפריט ההגדרות.

    שילמתי 4.19 קנדי ולמודעה לא עזבו עדיין יש פרסומות.. די מטורף... השתמשו לאהוב את המשחק הזה.. שיקרת.. כל רכישה ומודעה ייעלמו.. אוהב את המשחק רוצה איפה אני יכול לקנות אז אני לא אעשה זאת. צריך לראות פרסומת הייתי משלם לגמרי

    מסיבה כלשהי אני לא יכול לעבור את יום 17:/ זה ממשיך להיתקל אז הייתי צריך להסיר את ההתקנה של המשחקים אבל היה לי כיף לשחק.

    המיני-משחקים מהנים, כשאתה מגיע אליהם, אבל עיקר הזמן שלך הוא רק צפייה בפרסומות. הדבר הזה פשוט מרגיש כמו הונאה כדי לגרום לך לצפות בפרסומת כל 30 שניות, וזה חבל כי זה באמת יכול להיות משחק מהנה אחרת.

    אוהב את זה, אבל האם אתה יכול להוסיף רמות בגלל שחלק מהן חוזרות על עצמן, וזה יכול להיות כיף יותר אם תוסיף כמה מטלות בבית...... חיפוש כלשהו יכול לעזור גם, אני מקווה שבעדכון הבא זה יעזור להשתפר.

    זה היה משחק טוב עד שהוא התקלקל ופיגר בבקשה תיקן את התקלה כדי שאוכל לדרג אותו ב-5 כוכבים

    אפליקציה מעולה למשחק.

    היה כיף בהתחלה. אבל תקרת ההכנסה הופכת את זה למגרה בטירוף כשהמחירים ממשיכים לעלות. חוץ מזה, יש יותר מדי מודעות, אפילו בשביל לבחור לא לקבל בונוס. למשחק היה פוטנציאל אבל המפתחים היו חמדנים מדי.

    זה משחק ממש כיף אם יש לך הרבה זמן בידיים שלך! הרהיטים מתייקרים יותר ויותר, אפילו שילמתי את ה-5$ כדי להסיר מודעות אבל עדיין תצטרך לצפות בכל המודעות לקבלת בונוסים. הקונספט מעולה, מעסיק אותך שעות, אני אוהב את החדרים השונים לעיצוב ומיני משחקים! אני ממליץ בחום לנסות את זה בעצמך.

    זה רעיון טוב והוא בוצע בצורה סבירה אבל זה יכול להסתדר עם קצת עבודה כמו הפחתת כמות התוספות ויש בעיה נוספת שראיתי הרבה בתגובות, שאנשים ששילמו עבור האפשרות ללא תוספות עשו זאת. לא הסירו את התוספות וזו בעיה שצריך לתקן ברצינות אחרת זה כנראה משחק טוב עם עתיד טוב.

    כיף ברמות אבל הפרסומות בלתי נסבלות

    מושלם בשבילי. פרסומות אינן מעצבנות מדי, אתה יכול לעבור למצב טיסה או במצב לא מקוון. והמשחק הכולל חלק וחדשני. יחיד מסוגו לנייד.

    האם המשחק הוא מאוד מציאותי ומהנה אבל ציפיתי ליותר מזה כמו שיש לי מיני-משחקים על ידי משחק במיני-משחק אתה מרוויח כסף הלוואי שלמשחק יהיו גם יותר תכונות אבל זה כל מה שיש לי בראש בבקשה שים את התכונות האלה

    בדיחה שלמה של משחק. 80% מהזמן צפייה בפרסומות. המשחק נותן מקסימום 900 מזומן, זה לאחר צפייה במודעה. מתחיל את ה900 מלב 90. הגעתי ללב 220 עלות הקישוט היא 15900. הבנתם את הרעיון. אם לא תצפה במודעה אתה מקבל רק 300 מזומן לכל רמה.

    כמעט שם. המשחקים מעולים, מהנים מאוד. הדבר היחיד שנראה לי די מעצבן הוא כשאתה מניח משהו לאן שהוא צריך ללכת, הדמות שלך תנסה אוטומטית להרים אותו בחזרה. זמן לא רב בין ההנחה לזמן האיסוף אומר שאתה יכול להעביר את אותו פריט מספר פעמים. אחלה משחק אחרת

    אני מאוד אוהב את המשחק שלך המשחק הזה כל כך מדהים וזה לא משחק משועמם אבל נתתי 3 כוכבים כי אני מרגיש קצת רע במשחק שלך אבל רק בעיה קטנה אני מקווה שהדמות הזאת גם תוכל לשכב לישון על המיטה, לאכול וגם לקחת אמבטיה אתה שם מיטה במשחק שלך הצ'רטר לא יכול לישון וגם לא יכול לשבת על הספה אני בבית תיקנת את זה מקווה שאתה יכול לעשות תודה.

    בעצם רציתי לאהוב את המשחק. האמנות, המשחקיות, אני אוהב את זה. אבל הפרסומות מעצבנות מדי כי זה הרבה מהן.

    פרסומות מוגזמות הופכות את המשחק הזה לכואב מאוד לשחק. ישנה מודעה בכל "מיני-משחק" שניות, שמסתיימות תוך כ-15 שניות או פחות, כך שאתה צריך לעמוד על מודעה אחת לפחות בכל דקה בערך. המשחק עצמו די הגון, אבל הפרסומות הורסות אותו לחלוטין.

    יותר מדי פרסומות, זה בלתי נסבל. ביליתי יותר זמן בצפייה בפרסומות מאשר במשחקי. אני מסיר את זה.

    אני לא זוכר באיזו רמה היא, אבל בכל פעם שאני משחק בה, האפליקציה נסגרה אוטומטית. אני נהנה מהמשחק עד כה, בבקשה תקן את הבאגים

    המודעות יצאו משליטה. גם כשאתה אומר לא לכסף נוסף מצפייה במודעות, זה מוביל אותך ישר למודעה ואי אפשר לדלג עליה. ברור שזה משחק שנועד לצפות בפרסומות ולהרוויח כסף מהמפתחים.

    המשחק הזה נחמד מאוד. אבל הבעיה היא שבשביל שיפוץ הבית אנחנו צריכים כמה דברים שהם מאוד יקרים כדאי לעשות את זה בזול אבל אני עדיין נותן חמישה כוכבים ⭐⭐⭐⭐⭐

    זה משחק ממש כיף שאני משחק כל הזמן אבל הדברים היחידים שאני שונא במשחק הוא שאתה יכול לשחק רק בתור ילד וחיית המחמד היחידה שאתה יכול לקבל היא חתול. אני לא חושב שזה הוגן אבל חוץ מזה זה משחק ממש כיף

    זה נהדר אבל אני חושב ששיפורים טובים יכולים להיות דברים נוספים לעשות כדי להשיג כסף. יותר מדי כסף!!!

    הכוכבים שאספתי כדי לפתוח את הקומה העליונה נעלמו. הייתי על 126 כוכבים ונכנסתי שוב למשחק והכל נעלם. כבר קניתי כמעט כל דבר שיכולתי

    כן.

    ובכן, זה משחק נהדר זה כמו אם אתה לא יכול להשיג את המשחק 'עבודה טובה' פשוט קבל את זה כל מה שזה הוא גרסה ניידת של עבודה טובה

    המשחק הזה הוא מעולה והאם אתה יכול לתקן את כל הבאגים ואל תשכח להוסיף חדר

    Yahoo!

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :