• (iOS) Dragons: Rise of Berk veľa tokenov hackne

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dragons: Rise of Berk ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dragons: Rise of Berk IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ veľa tokenov hackne ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Dragons: Rise of Berk 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Má to svoje chyby, napr. keď ste v tom súboji a máte dosť sľubných drakov a zaútočiť na toho dymového draka, viem, má byť taký rýchly a ťažko zabateľným ale zistiť tak, že každých 8 turnov môžete dvakrát uhnúť vášmu útoku? / Má to svoje chyby a iné, napríklad nie veľmi dobré veci; Máte celkom dobrý tím drakov, zaútočíte na dusivý dych trikrát za sebou, všetko zlyhalo... Viem, ten drak JE rýchly a všetko, ale nedokážete to urobiť menej nemožným? Akoby ste mohli urobiť cooldown vec, ktorú by dokázali len menší alebo rýchlejší draci. Napríklad ; dusivý dych sa môže vyhnúť vašim útokom 2-krát, iba ak prejde 5-8 otáčok. (Obraty prebehli náhodne, môžu sa vyhnúť útokom v rade, môžu nahromadiť únikové pohyby.) Prosím, aktualizujte, veľa ľudí sa na to sťažuje.

    :)

    rng simulátor vyhýbania sa v bitke/udalostiach

    Kedykoľvek sa pokúsim prihlásiť, zobrazí sa správa strašná hrôza stratená, nemôžem sa pripojiť

    Od poslednej aktualizácie mi to zrušilo účet.musím hrať od znova, takže mazem celú hru

    Je to naozaj dobrá hra, až na to, že kedysi som mal 450 rún a dnes bez toho, aby som ich minul, mal som iba 221 iných rún, ako je to naozaj dobré. Môžete mi pomôcť?

    Kedykoľvek chcem vyhrať bitku, hra sa zrazu zastaví. Začalo to od poslednej aktualizácie...

    Bolo mi povedané, aby som si stiahol aktualizáciu a teraz, keď ju mám, nemôžem hrať hru a v skutočnosti platím mesačný poplatok dračiemu jazdcovi. Nie som ohromený tým, že som bol poslaný späť na obrazovku sťahovania zakaždým, keď sa pokúsim prihlásiť do hry. Čakal som 3 hodiny a dvakrát som reštartoval telefón.

    Bola dobra ale potom sa raz pripojim a ono to ide uplne od tutorialu prosim pomozte mi

    Po ukončení hry boli uložené dáta vymazané

    Fuj

    Osobne si myslím, že je to hra, ale grafika nie je skvelá, ani strašná, ale ani skvelá

    Je to bomba hra ale nemôžem ju pomôcť!!!!

    Naj

    Znemožnili ste kontaktovanie podpory zo samotnej hry. Zberateľské predmety zmizli a z toho, čo som našiel, to nie je otázka s odpoveďou na často kladené otázky. Dovoľte mi pracovať vo vašom tíme podpory, pretože sa zdá, že dostávajú zaplatené za absolútne nič nerobenie! AKTUALIZÁCIA: Týchto ľudí nezaujímalo nič iné, ako dostať vaše peniaze. Sú nečestní a leniví. Po niekoľkých mesiacoch som sa odhlásil a odinštaloval a všetkým ostatným by som odporučil, aby urobili to isté.

    Je to skvelá hra. Odporúčam aj ostatné. Kto má rád drakov nech si ju určite stiahne. :-)

    Veľmi dobrý

    Nechápem to, snažil som sa urobiť eventový odber na mláďa bezzubky. Potreboval som 4 typy veci. Ako je možné, že prvé 3 veci mi idú pekne ako nič, a pri poslednej, (kde som mal 3 z 8 vecí) miniem 1500 run a nepadne mi už za 24 hodín ani jedna ? Celé tie eventy sú podvod, bez run to nedáte (iba ak by nonstop na hre a minimálne 2000 run ku tomu)... Opravte to

    Pamätám si túto hru spred rokov, bola taká úžasná. Existuje niekoľko chýb, napríklad keď som prvýkrát otvoril hru, nebola tam žiadna krajina a raz som to sledoval a pridal, a nezabralo mi to 20 minút, a stále sa pokúšam stlačiť tlačidlo vyhľadávania draka, ale vždy, keď kliknem na draka a hľadám ho, dostanem sa do ponuky obchodovania s obchodnou loďou. Edit: aj keď ma to vezme do ponuky obchodu, keď som klikol na vyhľadávanie, nemôžem ukončiť obchodovanie, pokiaľ neprejdem na časť s 3 položkami.

    Plpšiu hru som nezažil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Táto hra sa mi veľmi páči. Ale ako ju pred troma dňami aktualizovalo tak ju nejde načítať. Zuzana.

    Úplná pičovina asi 100krat som to stiahol a vymazal a dám Facebook nič Guest. Načítam sa a ...................... Skúste to znova

    Pol hodinu čakám kým sa to konečne načítam a potom mi tam vyhodí nejakú chybu? Na fakt? Blbosť neskutočná

    Rýchlo sa stane bremenom. Cesty trvajú príliš dlho (celkovo 4,5 hodiny, intervaly 1,5 hodiny) na získanie 1 položky a draka nemôžete upgradovať počas celého procesu. Získate možnosť urýchliť proces po 5 minútach zadarmo, bez ohľadu na to, či úloha trvá 5 hodín alebo 5 minút. Len to nemá dobrý prietok.

    ⓵generátor Runy-Žehliť-Dragons: Rise Of Berk HACK

    Mám rada drakov. Je to veľmi dobrá hra.Až na to že ked si vipnem wifi tak to musím ísť odznovu od 1. Lvl

    Dragons: Rise of Berk Simulācijas spēles ngb

    Dragons: Rise of Berk Simulācijas spēles ngb

    STAR TRICKS 2021 | BEZ ĽUDSKÉHO OVERENIA Zdroje zadarmo pre Dragons: Rise of Berk

    Yahoo!

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :