• (Android/iOS) Farm Heroes Saga კრისტალების ულიმიტო ჰაკი

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Farm Heroes Saga ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Farm Heroes Saga IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ კრისტალების ულიმიტო ჰაკი ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Farm Heroes Saga 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Fish Bomb - Free Fish Game Arcades არკადული wnu

    რა მაგარი თამაშია. წარმოუდგენელი გრაფიკა და გასართობი. მარტივი ჩამოტვირთვაა და თითოეულ თავგადასავალს აქვს რთული დავალება, მაგრამ ჯილდოები, რომლებიც დაგეხმარებათ გადაადგილდეთ ურთულეს დონეზე

    ადრე უყვარდა თამაში. ახალი მორევის ანიმაცია, როდესაც 4 crops დაკავშირებულია საშინელი, ხდის თამაშს ვიზუალურად ნაკლებად სასიამოვნოს. მუდმივი ამომხტარი რბოლები თამაშში, გვერდითი მოვლენები (არა რეკლამები) იმდენად სასაცილო გახდა ბოლო ერთი წლის განმავლობაში. თქვენ ცდილობთ დააწკაპუნოთ თამაშის შემდეგ დონეზე და დაგჭირდებათ ათეული ლელო, რადგან თამაში წყვეტს Tractor Dash-ს! ან მოსავლის პიკი! ან რიგი სხვა რამ. თქვენ არ შეგიძლიათ უარი თქვათ რბოლებზე და თითქმის ყოველ ჯერზე, როდესაც ტრაქტორის ერთ-ერთ დარტყმას მოვიგებ, ჯილდოს არ ვიღებ.

    მე მომწონს თამაში და გრაფიკა, მაგრამ ის ხშირად იშლება დონის დასაწყისში (თამაშის გადატვირთვისას ერთ-ერთი ჩემი სიცოცხლე იკლებს), რაც დიდ სიხარულს ართმევს თამაშს!

    ჯერ კიდევ გასაოცარი დრო გაატარეთ ამ თამაშთან ერთად! მიყვარს განახლებები. სუპერ მძიმე დონეები ძალიან რთულია!

    ფრთხილად იყავით აპლიკაციის შესყიდვისას. მე ვიყიდე 10 ოქროს ზოდი შეფუთვა და მომცეს მხოლოდ 6. მე უკვე მყავდა 2 და შეძენის შემდეგ არ მომცეს ზედმეტი მონაცვლეობა და სულ მხოლოდ 8 ზოდი მქონდა. თამაში სახალისოა, მაგრამ მაღალ დონეზე შესყიდვების გაკეთება გამაღიზიანებელია. მე 296 დონეზე ვარ და საბოლოოდ წინსვლას შეიძლება 4 დღე დასჭირდეს.

    ახლა ნამდვილად იმედგაცრუებული ვარ თამაშით. ჩემს ძველ ქინდლზე ვეღარ ვითამაშებ, მომიწია სხვა ტაბლეტზე გადმოწერა და ახლა, როცა სათამაშოდ შევდივარ, ყოველ ჯერზე თამაშის შუაში მეწყება, რაც ჩემს სიცოცხლეს ფუჭად კარგავს. ვცდილობ აპში შესყიდვები გავაკეთო და არ ვიღებ ყველაფერს, რისთვისაც ვიხდი ან ვიღებ მათ, მაგრამ შემდეგ ის ფუჭად იხარჯება, როცა ვაპირებ შენაძენის გამოყენებას და თამაში წყდება. მიხარია, რომ განაახლეთ, მაგრამ გისურვებთ, რომ თამაში სწორად ითამაშა. თამაშს აუცილებლად სჭირდება შეფერხებები.

    მე არ ვიღებ რეკლამებს დამატებითი გამაძლიერებლების შესახებ, მაგრამ ჩემი ცოლი იღებს მათ ყოველდღე და ყოველთვის.

    ძალიან ლამაზი თამაში. რთული, მაგრამ არა შეუძლებელი, როგორც სხვა მატჩების თამაშები. მე ეს ძალიან მსიამოვნებს. მშვენივრად გამოიყურება.

    როცა ფულს ვხარჯავ, რომ ვიყიდო მეტი ნაბიჯი და არასოდეს მივიღო ნივთები, ეს არ არის კარგი საქმე, 3-ჯერ დამემართა. თამაშის ხელახლა ინსტალაციას ვცდილობ და არ ჩაიტვირთება.

    არ არის საკმარისი ჯილდოები. ყულაბა უსარგებლოა. როდესაც სავსეა, თქვენ უნდა შეიძინოთ, რომ მიიღოთ, მიუხედავად იმისა, რომ ჯილდო მოიგეთ. შემდეგ თქვენ გადადიხართ რთული რაუნდიდან ძალიან რთულ რაუნდში და არ აძლევთ მოთამაშეს ჯილდოების მიღების შანსს

    Φοβερό თამაში

    Yahoo!

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :